"حسبي الله ".. فريدة سيف النصر تخرج عن صمتها برسالة لأبطال مسلسل "العتاولة"

كتبت الفنانة المصرية فريدة سيف النصر صاحبة دور "صدفة"، في مسلسل العتاولة 2024، عبر صفحتها الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، بعد انتشار مجموعة من الشائعات حولها ، سواء من استثنائها بالجزء الثاني، أو بتعمدها التأخير أثناء تصوير مسلسل "العتاولة" المعروض بموسم دراما رمضان. لذلك طلبت من فريق عمل مسلسل "العتاولة" الرد بدلًا منها على هذه الاتهامات، المُثارة حولها.

فريدة سيف النصر على فيسبوك: "ردوا أنتم يا أولادي في العتاولة"

وتضمن منشورها: "ردوا أنتم يا أولادي في العتاولة.. قال إيه اللهم صلي عالنبي كنت في التصوير معاكم..مش عايزاكم تبقوا كويسين وباوتركم جامد.. بإمارة انكم معظم الوقت معايا في اودتي.

وتابعت: "حسبي الله.. هو إيه الغل مني ده عيب أنا لا أملك في الدنيا إلا بفضل الله حب الناس ليا.. وده اللي تاعب اللي بيكتب والناس تتداول الكلام.. وأعتقد ربنا بيحب الطيب وا الا مايحببش خلقه فيا.. يا.. اهمدوا يا ربنا يتصرف فيكم.. في لسه بناتي مش عندي بس هما هايكلموا بعض وفي امير.. يا جماعة دوول حبايب قلبي وبنكلم بعض على طول دوول ولادي يا حقيرين.. وكل زملائي من زمان لليوم بس خلينا في الكلام الحالي.. وبالنسبة لزمايلي الكبار متهيألي سمعتم مع عمر أديب أول ما كلموني قالوا وااااو وكلهم رحبوا ووحشتينا.. هاتموتوا صح".

خاتمة حديثها قائلة: "أنا كان معايا أحلى ناس إخراج وتمثيل وإنتاج. وبحبهم وبيحبوني.. عينكم بس جت مسممه وفي رجلي والحمد لله جت فيا مش في حبايبي كلهم. وخفيت بفضل الله.. حسبي الله".

اقرأ أيضًا: فيديو| بكاء شيرين عبدالوهاب في حفلها بالكويت لهذا السبب